10 نمونه از بهترین سایت های ایرانی ساخته شده با وردپرس

  • خانه
  • آموزشی
  • 10 نمونه از بهترین سایت های ایرانی ساخته شده با وردپرس
وردپرس، معروف ترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در میان وبسایت‌های ایرانی است و با اختلاف زیاد از رقبا خود، پرکاربردترین سایت ساز در ایران است. در این مقاله با 10 تا نمونه از برترین سایت های ایرانی که با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته‌ شده‌اند آشنا می‌شویم
چکیده این مطلب
برترین و معروفترین سایت های وردپرسی ایران ساخته شده با سیستم وردپرس

امروزه هر ایده ای برای راه اندازی وبسایت داشته باشید می‌توانید با وردپرس پیاده سازی کنید.

وردپرس در سال 2003 به عنوان یک ابزار ساده وبلاگ نویسی راه اندازی شد، اما به علت اپن سورس بودن در زمانی خیلی کوتاه گسترش بسیار زیادی پیدا کرد.

کارایی و امنیت آن روز به روز بیشتر و قوی‌تر شد و امروز برای برطرف کردن بسیاری از اهداف مشاغل اینترنتی از جمله وبلاگ‌ها، مجلات، سایت‌های فروشگاهی، سایت‌های شخصی، پزشکی، آگهی و هر نوع سایت دیگری که فکرش را بکنید یکی از اولین و مناسب‌ترین گزینه‌هاست.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بخاطر ویژگی‌های منحصر به فردی و مفیدی که درون خود دارد، همانند پشتیبانی از پلاگین‌ها، در زمانی بسیار کوتاه و به سرعت به اولین سایت‌ساز پرکاربرد دنیا تبدیل شد.

طبق گزارش سرویس wappalyzer، چیزی در حدود 80 درصد وبسایت‌های ایرانی وردپرسی هستند که نشان دهنده محبوبیت فوق العاده این سیستم سایت ساز در داخل ایران است.

در مقاله بهترین سایت‌های وردپرسی جهان با چندین نمونه از شرکت‌های قدرتمند جهانی و وبسایت‌های معروف و مطرح در سطح دنیا آشنا شدیم که توسط وردپرس ساخته شده بودند، در این مقاله با 10 نمونه از سایت‌های وردپرسی مطرح ایرانی که احتمالا نام آن‌ها تا پیش از این نیز به گوشتان خورده باشد آشنا خواهیم شد. شرکت‌های ایرانی بزرگی که برای راه اندازی وبسایت خود از وردپرس کمک گرفته‌اند.

در ویدیو کوتاه زیر، این وبسایت‌ها را در کنار هم جمع آوری کرده‌ایم که اگر حوصله خواندن متن زیر را ندارید، می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تا جای ممکن سعی شده تا وبسایت‌ها از حوزه‌های مختلف معرفی شوند تا هرچه بیشتر به قدرت سیستم مدیریت محتوا وردپرس پی ببرید.

چطور

مشاهده سایت

وبسایت معروف و فارسی چطور با وردپرس ساخته شده است

شاید تعجب کنید اگر که بفهمید وبسایت چطور با ماهیانه بیش از 5 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد، با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته شده است!

وبسایت چطور که یکی از مطرح‌ترین سایت‌ها در حوزه تولید محتواست و درآمد خوبی هم از طریق انتشار تبلیغات به روش‌های مختلف، نصیب این شرکت جوان ایرانی می‌شود.

وبسایت چطور تنها با تولید محتوا تخصصی و حرفه‌ای توانسته باعث اشتغال‌زایی بیش از 30 جوان ایرانی به صورت مستقیم شود. آماری که جای تأمل زیادی به خصوص درباره راه‌اندازی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس دارد.

دانلودها

مشاهده سایت

سایت دانلودها یکی از معروف ترین سایت های وردپرسی ایرانی و فارسی است

حدس می‌زنید ترافیک ماهیانه وبسایت دانلودها ماهیانه چند میلیون کاربر مختلف است؟

طبق آمار بدست آمده از سرویس Similarweb، وبسایت دانلود‌ها، ماهیانه میزبان چیزی در حدود 3 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد است.

این وبسایت فارسی و ایرانی نیز با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته شده و در زمینه دانلود نرم افزار، بازی و … فعالیت می‌کند.

دکتر سلام

مشاهده سایت

مجله پزشکی سلام دکتر به کمک وردپرس ساخته شده است

پزشک هستید یا در زمینه‌های مرتبط به پزشکی کار می‌کنید و به دنبال راه اندازی وبسایت هستید؟

مجله پزشکی دکتر سلام با ترافیک ماهیانه 700 هزار تا یک میلیون نفر، بر روی سیستم مدیریت محتوا وردپرس اداره می‌شود.

وبسایتی که احتمالا اگر دنبال سوالات پزشکی و آموزش‌های لازم باشید نام آن به گوشتان آشنا خواهد بود.

علاوه بر این وبسایت الو دکتر نیز که مربوط به بخش معرفی پزشکان وبسایت دکتر سلام است، توسط وردپرس راه‌اندازی شده است.

نکته جالب در خصوص وبسایت دکتر سلام، سهم قابل توجه موتور جستجو گوگل در ورودی‌های این وبسایت است.

به طوری که بیش از 90 درصد افراد از طریق موتور جستجو گوگل وارد این وبسایت می‌شوند که نشان دهنده اهمیت زیاد سئو و یادگیری آن برای بدست آوردن و جذب ترافیک برای وبسایت است.

چطور بدون دردسر سئو را یاد بگیریم؟ دوره آموزش مقدماتی سئو

عمده درآمد این وبسایت از طریق معرفی پزشکان و برنامه‌هایی است که با عضویت در این وبسایت در اختیار شما قرار می‌گیرند.

دیجی‌رو

مشاهده سایت

وبسایت فارسی ایرانی دیجی رو با وردپرس ساخته شده است

اگر عاشق دنیای تکنولوژی و اخبار آن باشید، حتما اسم دیجی رو برایتان آشناست.

وبسایت دیجی رو ماهیانه میزبان نیم میلیون نفر از عاشقان دنیای تکنولوژی است و یکی از معروف‌ترین وبسایت‌های ایرانی ساخته شده با وردپرس است.

وبسایت دیجی رو نیز همانند وبسایت چطور از طریق تبلیغات و انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در قالب ریپورتاژ، معرفی محصولات و … کسب درآمد می‌کند.

دیجی کالا مگ

مشاهده سایت

وبلاگ وبسایت ایران دیجی کالا توسط وردپرس راه اندازی شده است

چند سالی است که فروشگاه اینترنتی اول ایران یعنی دیجی کالا، اقدام به تاسیس مجله اینترنتی خود در زمینه تکنولوژی و اخبار و نقد و بررسی شرکت‌ها کرده است.

دیجی کالا بخش بلاگ وبسایت خود را تحت عنوان دیجی کالا مگ، به وسیله وردپرس راه اندازی کرده است.

احتمالا تا به اینجا متوجه شده‌اید که برای راه اندازی وبسایت‌های محتوا محور، خبری و پر ترافیک، سایت ساز وردپرس، یکی از بهترین انتخاب‌ها است که مورد اعتماد افراد و شرکت‌های بزرگی برای راه اندازی وبسایت است.

دیجیاتو

مشاهده سایت

وبسایت فناوری ایرانی دیجیاتو ساخته شده با وردپرس است

معرفی سایت‌های برتر وردپرسی ایرانی بدون معرفی دیجیاتو به عنوان یکی از پرچم داران سایت‌های وردپرسی، ناقص به نظر می‌رسد.

وبسایت دیجیاتو یکی از معروف‌ترین سایت‌های حوزه فناوری است که طبق آمار ابزار Similarweb ماهیانه 3.5 میلیون نفر برای خواندن اخبار و اطلاعات فناوری به آن سر می‌زنند.

هرچند که در صفحه درباره ما این وبسایت، اینطور ادعا شده که این وبسایت در سال 95 بیش از 7 میلیون بازدیدکننده ماهیانه داشته است!

شاتل

مشاهده سایت

شاتل برای ساخت سایت خود از وردپرس کمک گرفته است

اگر از اینترنت شاتل برای خواندن این مقاله استفاده می‌کنید، بد نیست که بدانید گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل نیز از وردپرس برای راه اندازی و ساخت سایت خود کمک گرفته است!

بله، وردپرس برای طراحی هر نوع وبسایت و نیازی یکی از بهترین و امن‌ترین گزینه‌هاست و مورد اعتماد شرکت‌های بزرگ ایرانی نیز واقع شده است.

کاله

مشاهده سایت

صنایع غذایی کاله از وردپرس برای ساخت سایت خود استفاده کرده است

در ادامه معرفی سایت‌های فارسی و ایرانی ساخته شده با وردپرس، حالا که نوبت به معرفی سایت‌های شرکتی ساخته شده با وردپرس رسیده، احتمالا از شنیدن خبر وردپرسی بودن وبسایت صنایع غذایی کاله هیجان زده خواهید شد.

قدرت وردپرس به قدری زیاد است که هیچ جای تعجبی نیست که شرکت محصولات غذایی کاله نیز برای راه اندازی سایت خود از آن استفاده کند تا اخبار مربوط به محصولات و کالا های خود را از این طریق منتشر کند.

کلیک

مشاهده سایت

وبسایت ایرانی کلیک با وردپرس ساخته شده است

طبق آمار سرویس Similarweb وبسایت کلیک با ماهیانه 500 هزار کاربر و بازدیدکننده، 1500 امین وبسایت پرترافیک ایران است که با وردپرس طراحی و ساخته شده است.

مطمئنا اگر وردپرس از نظر سرعت، امنیت و مدیریت این حجم از ترافیک ناتوان بود وبسایت‌های ایرانی با بازدیدهای میلیونی ماهیانه، به سمت آن نمی‌رفتند.

وردپرس در بازدیدهای چندین میلیونی و ترافیک‌های سرسام آور به خوبی جواب خود را پس داده است و قابلیت اتکا و اعتماد بالایی دارد.

موزیکفا

مشاهده سایت

وبسایت ایرانی موزیکفا با بیش از 30 میلیون بازدیدکننده ماهیانه وردپرسی است

وردپرس به خاطر انعطاف‌پذیری فوق العاده‌ای که دارد برای طراحی انواع سایت‌های مختلف از جمله سایت‌های موزیک نیز یکی از گزینه‌های ایده‌آل است.

طبق آمار سرویس Similarweb وبسایت ایرانی موزیکفا با بیش از 30 میلیون بازدید کننده ماهیانه، 24امین وبسایت پربازدید ایران است که از وردپرس برای پخش آثار موسیقی کمک می‌گیرد.

نکته جالب دیگر درباره این سایت ترافیک بیش از 90 درصدی این وبسایت از موتور جستجو گوگل و سئو است.

وبسایت موزیک با بیش از 30 میلیون کاربر، همگی به کمک انعطاف‌پذیری فوق العاده وردپرس!

آیا وردپرس سیستم مناسبی برای راه‌اندازی وبسایت در ایران است؟

در این مقاله سعی کردیم با معرفی 10 نمونه از معروف‌ترین و بهترین سایت‌های ایرانی ساخته شده با وردپرس در زمینه‌های گوناگون، از جمله سایت‌های خبری، محتوا محور، پزشکی، شرکتی، شخصی، فروشگاهی و … شما را تا حدودی با قابلیت‌های وردپرس آشنا کنیم و نشان دهیم که تقریبا هر نوع سایتی که مد نظر شما است با وردپرس قابل پیاده سازی است.

علاوه بر این وبسایت‌ها، سایت‌های ایرانی زیادی با وردپرس ساخته شده‌اند که احتمالا نام بسیاری از آن‌ها برای شما آشناست.

سایت‌هایی مانند: یاس دانلود، موسیقی ایرانیان، پی سی ورد، دانلود فارسی، راست چین، دارالترجمه 24، ایران استخدام، ویکی چطور و بینهایت وبسایت مطرح ایرانی دیگر که همگی از وردپرس برای مدیریت سایت خود استفاده می‌کنند.

برای راه اندازی وبسایت خود به کمک سیستم مدیریت محتوا وردپرس، به صفحه خدمات طراحی سایت وردپرسی دگردیسی مراجعه کنید تا با رعایت آخرین اصول طراحی و برنامه‌نویسی، وبسایت وردپرسی خود را با بالاترین استانداردهای امنیتی و سئو، با قدرت راه اندازی کنید.

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

خبرنامه

4 پاسخ

    1. سلام، جناب غفاری عزیز، مچکر از ارائه نظرتون، در بازبینی های آینده حتما این پست به روز رسانی خواهد شد. قطعا که فراز اس ام اس یکی از بهترین هاست.

  1. والا بهترین سایت وردپرسی ایران به نظرم سایت ارز دیجیتال هستش. چرا تو لیست نیومده؟ از نظر ترافیک هم حساب کنید از همه سایت های این لیست ترافیکش بیشتره!

    1. تو این مقاله قصدمون معرفی سایت‌های معروفی بود که با وردپرس ساخته شدن، بررسی می‌کنیم اگر وردپرسی باشن حتما به این لیست اضافشون می‌کنیم، چرا که نه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود
ثبت نام